Back home - Reisverslag uit Schimmert, Nederland van Winnie en Jos Speetjens - WaarBenJij.nu Back home - Reisverslag uit Schimmert, Nederland van Winnie en Jos Speetjens - WaarBenJij.nu

Back home

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Winnie en Jos

11 Mei 2010 | Nederland, Schimmert

We zijn weer thuis.
De terugvlucht begon inderdaad pas om 23.30 uur. De vlucht voerde niet zoals gebruikelijk via een zuidelijke route, via Spanje verder West-Europa binnen, maar noordelijk, over Groenland en bovenlangs Ijsland. Dit betekende dat we pas om 16.30 uur in Dusseldorf landden.
Gelukkig stond de taxichauffer (al 2 uur) te wachten en bracht hij ons snel naar Heerlen.
De inhoud van de koffer ligt al op 10 plaatsen versprijd. De wasmachine wacht een uitdaging..

Wat ons nu rest, is een mooie herinnering.
Een herinnering aan een beleving. Een schitterende week op een drijvend 4-sterrenhotel en een week beleving van het Cubaans/Amerikaanse Miami en omgeving.
Het idee van een oubollige toestand op een cruise is in zijn geheel niet bewaarheid. Er lopen inderdaad oude Amerikaanse dametjes heen en weer tussen bingo en casino, maar de gemiddelde leeftijd op het schip was naar schatting 30-35.
Veel kinderen, die je verder niet ziet, omdat het entertainmentteam zijn werk goed goed.

In ieder geval een beleving om te herhalen.