deir sit wee den - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Winnie en Jos Speetjens - WaarBenJij.nu deir sit wee den - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Winnie en Jos Speetjens - WaarBenJij.nu

deir sit wee den

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Winnie en Jos

09 Mei 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hier zitten we dan.
Te wachten op wat komen gaat. De incheck startte om 16.00 uur. Meteen werd medegedeeld dat boarding om 22 uur en afvlucht om 23.00 uur zal plaatsvinden. Een delay van 3 uur dus. Tevoren werd al bericht dat de vliegroute waarschijnlijk noordelijker zal gepland worden. Dus boven Groenland en noordelijker van de vulkaan met die onuitsprekelijke naam. (Ik hem hem eerder goed geschreven, dus zoek maar op. Ik noem hem nu maar "zweer") Dit zou ook nog eens een vertraging van 3 uur betekenen. Dit een aankomsttijd in Dusseldorf om 17.00 uur in plaats van 11.00 uur betekenen.
Vooralsnog nog drie uur wachten en dan - zo als het nu uitziet - een zit van 12 uur. Ik hoop dat ze geen "Sissy" of Heinz Ruhman films gaan draaien bij Air Berlin...
Tot in die Niederlande
jrus

• 10 Mei 2010 - 06:53

Kim En Angelo:

nou veel succes daar boven in de lucht! we horen het wel wanneer jullie terug in het dorp zijn :)