water water water water water and (big) mamma's - Reisverslag uit Cuba, Cuba van Winnie en Jos Speetjens - WaarBenJij.nu water water water water water and (big) mamma's - Reisverslag uit Cuba, Cuba van Winnie en Jos Speetjens - WaarBenJij.nu

water water water water water and (big) mamma's

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Winnie en Jos

25 April 2010 | Cuba, Cuba

Vandaag een hele zeedag, op weg naar Mexico. Een hele vaart onder de "keys" en boven Cuba. Als de zeespiegel inderdaad gaat stijgen, kun je hier op de het hoogste dek (12e verdieping) nog verder kijken (...) Straks gaan we chique naar het captainsdinner. We moeten nog een excursie naar Cozumel/Mexico gaan boeken. Verder keuze genoeg om hier te vertoeven en te vertieren. Nu is er bingo in het theater (750 personen) en vanavond is er een adult only Vegas show. Lijkt me leuk tussen die dolenthousiate yanks en big big big, of big fat mamma's. Vanmiddag tijdens de lunch zaten we tussen een 25 koppige familie uit Toronto. Donker zwart en zo van "He kid, tell your father to bring me some food.... (ze had geloof ik 6 kinderen, afgemeten aan haar omvang.
Nu maar het pakkie net gereed hangen en het bevallige lijfje kuisen.
C U