Bienvenido - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Winnie en Jos Speetjens - WaarBenJij.nu Bienvenido - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Winnie en Jos Speetjens - WaarBenJij.nu

Bienvenido

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Winnie en Jos

26 April 2010 | Mexico, Mexico-stad

Om 6 uur (ja ja) opgestaan en ontbeten op de kamer. Het bootje verlaten om richting de oude Majastad Tulun te gaan.
Toen we het bootje verlieten dreigde het te gaan regenen, maar het liep duidelijk anders. Ik denk te weten waarom de Maya's zich door de Spanjaards hebben laten verjagen. Het is daar zo gruwelijk warm. Het gras groeit niet bij 40 graden en tempels bouwen is niet te doen. Ik vermoed dat ze zich snel hebben aangesloten bij de Inuit op Groenland..
De heen en terugreis per ferry en bus was een verademing. Onderweg een stukje Mexico, althans van het schiereiland Yucatan kunnen zien. De douche op het bootje bood meer verkoeling. Poeh.
's-avonds nog lekker luxe gegeten in de Golden Dinner. (ontbijt is iets minder... in de Silver dinner.) Het moet niet gekker worden.

• 26 April 2010 - 18:29

Bart Speetjens:

Ik ben in 2006 ook in Tulum geweest, supermooie Mayastad! Leuk dat jullie dit reisverslag bijhouden, we volgen jullie!
    Fijne vakantie, veel plezier, geniet ervan!

Miriam, Bert & Bart.

• 27 April 2010 - 11:50

Kim:

Met zo'n jetleg voelt 6 uur natuurlijk niet zo vroeg aan :) Lukt het een beetje met slapen enzo? Ben benieuwd wat jullie nog allemaal gaan beleven! Thuis gaat het allemaal goed... Grt,Kim