inpakken - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Winnie en Jos Speetjens - WaarBenJij.nu inpakken - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Winnie en Jos Speetjens - WaarBenJij.nu

inpakken

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Winnie en Jos

09 Mei 2010 | Verenigde Staten, Miami Beach

Het is nu bijna 10.00 uur hier. We hebben ontbeten en wederom tevergeefs gezocht naar een volkoren sneetje brood. Het alternatief is te vinden Donuts, Bagels en toast.
We gaan nu nog proberen alles ordelijk in de koffers te krijgen. Gelukkig hebben we een extra trolley gekocht, zodat er wat extra ruimte is en de koffers niet (veel) zwaarden dan 23 kg zullen zijn.
We gaan nog een kort tripje in de omgeving maken om omstreeks 15.00 uur de Toyota Sienna in te leveren. Om 16.00 begint de incheck bij Air Berlin en om 19:55 uur staat te retourvlucht naar Dusseldorf gepland.
Dat heet, als alles verloop zoals het gepland is. De laatste berichten wijzen niet op grote problemen. Wellicht dat een aangepaste route gevlogen zal worden. De reis richting de VS voerde onderlangs ijsland en groenland. Mogelijk brengt de gezagvoerder ons nu via een noordelijkere route terug naar die Heimat. De planning schrijft voor dat we om 11.00 uur maandagmorgen in Dusseldorf landen. Na het ophalen van de koffers wacht de taxichauffeur om ons naar Heerlen te brengen. We hopen om 15.00 uur in Sjömmert terug te zijn. De eerstvolgende afspraak wacht op dinsdagmorgen om 07.00 uur en wel aan het pplitiebureau te Maastricht....
Life goes on.