Weer aan wal - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Winnie en Jos Speetjens - WaarBenJij.nu Weer aan wal - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Winnie en Jos Speetjens - WaarBenJij.nu

Weer aan wal

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Winnie en Jos

01 Mei 2010 | Verenigde Staten, Miami Beach

OM half 8 aangemeerd, goed ontbeten en binnen een erg "grundlich" aandoende structuur het bootje verlaten, nadat we afscheid genomen hadden van een paar mensen waar we goed contact mee hadden op het schip. Onze hutsteward Azis, vader van 2 (bijna 3) heeft nog 2 weken te gaan. Hij is dan 7 maanden weg bij zijn familie in Jakarta geweest. Als we ooit in Indonesie zullen komen hebben we in ieder geval een aanloopadres, dat is zeker. De huurauto opgehaald en naar het Riu hotel in Miami Beach gereden. Gelukkig geen ruzie met de Nederland sprekende "John-John", die ons over de brede avenues en boulevards leidde. De auto, een Toyota, Sienna maar dan van het soort dat in Europa niet rondrijdt werd geparkeerd en kamer was direct beschikbaar. Even in de dubbele rust.
Mars.