Bayside - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Winnie en Jos Speetjens - WaarBenJij.nu Bayside - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Winnie en Jos Speetjens - WaarBenJij.nu

Bayside

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Winnie en Jos

01 Mei 2010 | Verenigde Staten, Miami Beach

zojuist teruggekomen van Bayside; een uitgangscentrum; een soort van Pasar Malam, maar dan niet (alleen) voor oosterse producten, zo lang als de Ramblas in Barcelona, maar dan met het decor van Miami vice aan weerszijden.
Wat was er niet te koop. Dinosaurusbotten en Mickey mouse sokken in ieder geval wel.
Heel indrukwekkend zo'n drukke menigte tussen wolkenkrabbers van honderd of meer meter hoog en langs jetsetboten van euh meerdere malen ons jaarsalaris samen (ligt er al aan wie leest...), declaraties niet bijgeteld..
Tijde om het vermoeide lijf te rusten te leggen.
asta manana.

• 02 Mei 2010 - 11:43

De Meezen:

Hallo Winnie en Jos.....
    wij zien dat jullie het best naar jullie zin hebben daar, dus maak er nog maar een hele fijne reis van, geniet er maar goed van, oja!!! kun je ons misschien een jetsetboot meenemen hang maar gewoon achter die grote boot van jullie, enne van het kleingeld dat je terug krijgt mogen jullie er eentje van drinken.

fijne vakantie nog groetjes,H&H.

• 02 Mei 2010 - 11:48

Winnie En Jos Speetjens:

Alle boten, in de prijsklasse 1.5 miljoen zijn al vergeven. Voor minder wil we jullie niets meenemen. We zullen foto's meenemen; toch iets....
    groetjes