Palm Beach, de moeite waard... - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Winnie en Jos Speetjens - WaarBenJij.nu Palm Beach, de moeite waard... - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Winnie en Jos Speetjens - WaarBenJij.nu

Palm Beach, de moeite waard...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Winnie en Jos

02 Mei 2010 | Verenigde Staten, Miami Beach

Gaap,
Het is nu half twaalf hier. Tot u schrijft een vermoeide vakantieganger. We hebben vandaag een uur of 8 door Florida getoerd. Onder andere naar Palm Beach. Onderweg passeerden we een paar gebouwen van Donald Trump. Nou, die hebben wat mogen kosten.
Maar, op weg van Miami naar Palm Beach hebben we huizen gezien, die in Blaricum in de top 3 zouden thuis horen, maar dan in een lint van zo'n 50 kilometer lang, links en rechts. Ik schat zo dat de rechterrij, aan de zeekant ietsjes duurder zijn; zo'n 16 ipv 14 miljoen. Werkelijk ongeloofelijk. ZKH Prins Pils zou er niet aan toe komen vrees ik. Misschien iets voor Wesly en Jolante dan.
We hebben foto's gemaakt en willen deze bij Ruijters gaan aanleveren. Doe maar zo eentje.....
Zojuist nog hotels bekeken in Key Largo en Key West, waar de de komende dagen willen gaan overnachten. Onderweg gaan we nog proberen een paar "coupons" te scoren, om de prijs van de hotels te drukken.
Het is nu 23.45 uur. Wij leggen onze lijven te ruste; bij jullie gaat over enkele uren de wekker.
CU soon folks.

• 03 Mei 2010 - 09:11

Kim:

Tja zo'n huisje zou wel ok zijn! maarja als iedereen daar hetzelfde huis heeft qua prijsklasse is het eigenlijk ook niet zo bijzonder meer :)

Trouwens, nog 'bekende' tegengekomen?

Het is in ieder geval beter weer bij jullie, vandaag hier opgestaan met regen met een miezerige 9 graden.

Veel plezier!

grt,