Als maar geef geluid ja - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Winnie en Jos Speetjens - WaarBenJij.nu Als maar geef geluid ja - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Winnie en Jos Speetjens - WaarBenJij.nu

Als maar geef geluid ja

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Winnie en Jos

15 Juni 2011 | Indonesië, Batavia

Vanavond weer voor het astronomische bedrag van bijna 300.000 rupiah gaan eten. Sateh zal nooit meer hetzelfde zijn en de „red snapper” die we vorig jaar in Florida aten, verdenk ik er een jaar later van een goudvis te zijn geweest; dat doen we ons allemaal zelf aan.
Trots werd verteld dat de chef (geen cock of cook) de derde prijs bij de Aziatische contest gewonnen had. Ik weet die wedstrijd niet op waarde in te schatten maar hetgeen hij ons voorschotelt, qua smaak en presentatie mag er heel goed zijn.
Muzikaal werd onze maaltijd begeleid door een drietal „Bersaudare Ebberly” oftewel de Everly brothers in het zuur. Hun willen we aanraden niet (nooit) aan een wedstrijd mee te doen.
Deze muziek was van de categorie „ Als maar geeft geluid”. Ze zijn tevreden als 8 van de tien woorden juist zijn, althans de klanken goed uitgesproken zijn.
Toch kregen ze aplaus, want ze deden niet meer dan hun best. Ze zullen de spijsvertering bevorderen dachten wij maar.

Selamat malam (goede nacht voor nu)

• 15 Juni 2011 - 15:56

Joke:

Hahaha dat aplaus kregen ze omdat de mensen opgelucht waren dat het ten einde was zeker.......