Indonesia.... 12 points - Reisverslag uit Schimmert, Nederland van Winnie en Jos Speetjens - WaarBenJij.nu Indonesia.... 12 points - Reisverslag uit Schimmert, Nederland van Winnie en Jos Speetjens - WaarBenJij.nu

Indonesia.... 12 points

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Winnie en Jos

01 Mei 2011 | Nederland, Schimmert

Besloten dit jaar een vakantiebezoek te brengen aan onze vrienden die we vorig jaar op het cruiseschip in de Caraiben ontmoetten. Azis in Jakarta en Yoyok in Bali.
Dit betekent voor Winnie, bijna 55 jaar na vertrek uit Nieuw Guinea, de eerste keer weer voet op Indonesische bodem. Na „in de buurt" te zijn geweest in Maleisie, Thailand en Australie, is het dan nu zo ver.
In januari veel informatie op internet gezocht en gevonden maar toch via het Arke reisbureau in Geleen gaan boeken.
Eerst een rondreis willen plannen, maar omdat dit toch te vermoeiend zal zijn en bovendien Azis en Yoyok aanbeiden ons te willen gidsen, besloten voor twee vaste hotels te boeken.
Vertrek vanaf Schiphol met Garurda airlines; via Dubai naar Jakarta.

De volgende weken is het weer nadenken hoe we de koffers gaan vullen.