Nene en Kake - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Winnie en Jos Speetjens - WaarBenJij.nu Nene en Kake - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Winnie en Jos Speetjens - WaarBenJij.nu

Nene en Kake

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Winnie en Jos

14 Juni 2011 | Indonesië, Batavia

We hebben Jakarta achter ons gelaten. De familie die ons zo hartelijk ontvangen en begeleid heeft bracht ons naar de luchthaven. Een ferme knuffel voor de kindertjes, die hun nieuwe Nene en Kake voor het eerst ontmoetten en tegelijk na een paar dagen weer gedag moesten zeggen en daarna snel naar de check-in voor Denpasar. We waren namelijk een beetje laat. Ik heb de indruk dat het Maastrichts kwartiertje in Indonesie is ontstaan. Een afspraak om 08:00 uur opgehaald te worden resulteert in het verschijnen om 08:55 uur. Niets aan de hand, want het is nog geen 09.... uur.
In ieder geval hebben we afgesproken zeker terug te keren naar Jakarta en deze hartelijke familie.
De vliegreis van Java naar Bali is overigens wel apart. We vlogen over zeker 40 vulcanen, waaronder enkele die in een hazeslaapje verkeren. De rook was het bewijs van hun latent gevaar.
Reizen met Garuda is overigens aan te bevelen. De begeleiding is zorgvuldig en o zo vriendelijk.
Nu, 22:20 uur, zit ik uit te buiken, na een overheerlijk diner in het hotel.
Een heerlijke oosterse maaltijd, compleet culinair, kostte ons de lieve som van 260.000 rupiah.
Een hele weer hier eten en je bent ruim een miljoen kwijt; Ok ok 1.000.000 rupiah is 80 euro....
Het is dat er Hovj diensten gepland zijn (met certificaat), anders ging ik hier op zoek naar verlenging.....

Ok, sampai jumpa

• 14 Juni 2011 - 14:31

Angelo En Kim:

Leuk!
    Wij zijn gisteren bij jullie thuis geweest. Het huis werd netjes bewaakt door de overbuur hond en buurman. Want de hond begon te blaffen toen wij aankwamen en de buurman meteen kijken en kletsen. Verder alles goed thuis daar. Vissen hebben eten, planten water (tja buiten regent het genoeg zo). Post is ook uit de bus gehaald. Dus alles oké zo.

• 14 Juni 2011 - 16:30

Miriam :

iK ben blij dat alles tot nu toe goed verloopt. Leuke fotos en leuke reisverslagen. Winnie moet thuis ook zulke kleren dragen staan haar erg mooi. Ik zal jullie goed volgen. Geniet er maar van groetjes Miriam.

• 14 Juni 2011 - 17:23

Joke:

Hallo Jos en Winnie,

Mooie foto's en mooie verhalen tot nu toe, leuke humor Jos...:-) ....denk nu nog maar even niet aan HOVJ-diensten...genieten en elke minuut beleven daar! tot gauw weer, hele fijne tijd daar verder!

• 14 Juni 2011 - 17:37

Kim & Angelo:

Afscheid nemen is altijd lastig, maar jullie hebben weer een mooie herinnering erbij! Veel plezier met de rest van de vakantie, en het eten enzo :) we volgen jullie via de berichjes.