laatste check en inpakken - Reisverslag uit Schimmert, Nederland van Winnie en Jos Speetjens - WaarBenJij.nu laatste check en inpakken - Reisverslag uit Schimmert, Nederland van Winnie en Jos Speetjens - WaarBenJij.nu

laatste check en inpakken

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Winnie en Jos

08 Juni 2011 | Nederland, Schimmert

Vandaag een laatste check voor Winnie bij de cardioloog. Langdurige vliegreizen houden immers toch een (klein) risico in en na het plotselinge overlijden van een oom tgv aan een hartkwaal zat de schrik er toch een beetje in. De echo wees uit dat ze met een gerust hart op reis kan. Controle over 3 maanden!
De dokter wenste ons een fijne vakantie, evenals een aantal FB’ ers, dus die adviezen willen we ons wel ter harte nemen!
En dan de koffers vullen, 23 kg, 22 kg, 21 kg, 19,95 kg...... Extra handbagage dan maar.
Nu de papieren in orde maken; de camera’s opladen enz. enz

• 08 Juni 2011 - 18:21

Angelo:

De laatste dingetjes nog en dan op reis, veel plezier!

• 09 Juni 2011 - 07:16

Sonja Laskarzewski:

Winnie en Jos,een hele fijne vakantie toegewenst en probeer het rustig te houden. Geef de kleintjes uit Indonesie een flinke omhelzing van ons ok? En Heidy en de kinderen natuurlijk ook.Liefs sonja,Jo en de kinderen.